09-02-2026
OP KUNSTUITSTAP MET DE TWEEDEJAARS KUNST EN CREATIE
Op kunstuitstap! De leerlingen van 2K gingen vandaag met de bus naar Antwerpen om er meer te leren over het KMSKA. Op de planning stond: een rondleiding over de tijdelijke thematentoonstelling 'Magritte. La ligne de vie' en creatieve opdrachten maken over o.a. James Ensor en de zaal 'Kwaad'. Er was vandaag veel verwondering, leergierigheid en enthousiasme te zien bij onze leerlingen.
Met heel veel nieuwe inzichten en inspiratie vertrokken we huiswaarts.
Een erg geslaagde kunstuitstap!